en trött malin efter en jobbig natt

Här sitter just nu i väldigt trött Malin.

Neo vaknade som sakt vid 11 igår. Och vi tror att han hade ont i magen. Vid 1 somnade han igen utan protest. Jag själv kunde inte sova och vid två känade man det där ni vet att yes nu somnar jag snart. Men då sätter sig Neo upp och spyr ner hela sängen. Medans jag tröstade honom och torkade av honom bytte Chrille sängkläder. Han värkade må bra igen och eftersom vi alla tre var så trött testade vi att lägga oss igen. Och hoppades på att det inte skulle hända fler olyckor. Men en halvtimme senare spyr han igen och ennu mer denna gången. Jag tar Neo och Chrille tar sängen. Han somnar igen vid halv 3. Men både jag och Chrille låg vakna och kunde inte sova. Vi var så rädda att han skulle spy igen hela tiden. Vid fyra vaknar han igen och är helt hysterisk. Han sparkar med benen och visar defenetift tecken på att han har ont i magen denna gången. Så han får lite panodil och efter 10 minuter lugnar han sig igen. Då är väll klockan 04.20 och jag känner lite panik för att jag inte fått sova eftersom jag ska jobba idag. Jag känner inte direkt för att ringa till Jobb den här helgen också och säga att jag inte kommer. Lite pinsamt.

När vi väl är trötta och inte sovit så länge brukar vi inte vaknar utav vecka klockorna så när klockan var 6 i morse gick chrille ut och kollade på tv så han var vaken klockan 8 så han kunde vecka mig. Snällt av honom :-)

Meen jag vaknade 07:57 endå. Så nu ska jag snart ta mig till östeskans för att sen ta bussen till tylösand. Chrille gick precis in och la sig hos Neo. Hoppas att han också får lite sömn.

Jag kommer att vara skit trött idag. kommer säkert att gäspa minst 10 gånger i varje hotell rum. Gaah jag vill inte, men jag får ta mig i kragen och tänka på den goda påtersteken jag får senare. Så just nu längtar jag tills klockan är 16:17. Då jag precis slutat och sitter på bussen hem.

Får se om jag berättar mer om den här dagen lite senare. Jag kanske är så trött och somnar direkt efter vi kommit hem från pappis. Men ha en trevlig farsdag! Och Kram på alla pappor :-)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!

Hittade in här på din blogg via en annan :) vilken söt liten son ni har.

Läste precis om att neo kräktes igen, jag vet att minde barn är väldigt känsliga mot mjölkprodukter när dom har magsjuka, min dotter va lika dan när hon va mindre när hon va sjuk, gav jag välling för tidigt eller annat med mjölk i så kom magsjukan tillbaka igen efter bara några dar :( men hoppas att neo blir frisk snabbt.

ha det bra ni alla!

Mvh kicki från stockholm :)

2008-11-09 @ 09:59:32
Postat av: Annie

Usch. Fy fan vad jobbigt!

2008-11-09 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0