Utkast: Fasen vad ...

Fasen vad den här dagen har gått fort! Men det beror väll på att vi gick upp vid halv två. Men vi var ju uppe till fem i morse och tröstade en kräkande unge. Men än så länge värkar han må hyffsat bra idag iallafall.

Jag fick tag på BVC idag iallafall. Ska testa att undvika mjölk i 2 veckor. Men jag tror inte att det beror på det eftersom både jag och C är lite sodär halvkassa. Men det är värt ett försök. Så nu måste vi köpa ny välling IGEN. Köpte majsvälling i måndes. Men får sticka till Maxi sen igen och köpa en som inte innehåller mjölk. Så nu har vi en massa vällingpaket i skafferiet som vi inte kan använda.

Mamma kommer snart hit och hämtar lite tvättt. Så slipper vi tänka på det. Har fått tag på 3 idag också så nu har jag fått tillbaka mina 915 kr. Ä N T L I G E N !!!!. Det var på tiden. Men vi tog det på fakturan. Så nu slipper vi betala för November och December.

Jobbet ringde nyss med. Ska jobba både lördag och söndag. Så jag hoppas att lilleman är bra till helgen.

Nu har jag inte mer att säga. Hörs enare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0