Skafferi ränsning och städning

Hejsansvejsan gott folk!

Vi har diskuterat fram och tillbaka vad vi ska göra ikväll. Dom sänder tydligen bara skit filmer på Bio just nu, så det sket vi i. Att gå ut och äta vill vi inte göra i det här regniga vädret. Och ett tag var jag inne på att hänga med några tjej kompisar ut. Men jag ångrade mig och ville stanna hemma. Så vi har laddat ner några filmer som vi ska kolla på. Ska göra egen hemmalagad kebabtallrik och C är just nu iväg och köper hem några öl till honom och en flaska vin till mig som vi ska gotta oss med ikväll.

Medans Lilleman sov passade jag på att ränsa i skafferiet. NU ÄR DET MYCKET BÄTTRE! Man ser vad vi har och hittar det man letar efter. Tänkte visa er lite bild bevis.

(Före ränsningen, ja det såg för jävligt ut och rörigare har vi nog aldrig haft det)



( Och efter. Mycket bättre eller hur? nu slipper man få ångerst när man öppnar det)


( Och här hjälper lilleman mamma att damsuga, han är så duktig :-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Det kallar jag skillnad när du städade :) Fint blev det iaf:)

2008-11-07 @ 18:54:20
URL: http://mling.blogg.se/
Postat av: Linda

åå vad skönt att du får hjälp när du städar;) själv får jag städa själv, men jag bor ju just nu ganska litet så det går ganska fort, men jag längtar tills jag börjar jobba så jag kan köpa mig en egen "riktig" lägenhet, inte bara en lite studentlägenhet..

Ha en bra kväll och en jätte bra helg!

Många kramar till dig och Neo..

2008-11-07 @ 20:35:25
URL: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: Linda

vad heter stilen på texten "Ung Mamma"? Den var jätte fin tycker jag;)

2008-11-07 @ 20:43:53
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0