sjuka och vakna

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Inget inlägg idag inte. Min mage bubblar och jag mår inte så bra. Neo är vaken och mår inte så bra han heller. Vi får byta blöja hela tiden. Så jag stannar hemma från skolan i morogn med. Känner att jag tappar en massa nu :-/ Så jag MÅSTE hinna ta igen lite matte i morgon. Ska ju vara klar med boken den här terminen. Så jag kan skita i det sen.

Nåja, jag får väll fortsätta att springa på toa och sen ska jag väll försöka att sova. Börja känna mig lite bättre nu.
Får ta och ringa dagis i mon också och berätta hur det är så dom inte tror att det hänt något. Sen får vi väll börja om från början att skola in honom. Han har ju snart inte varit där på 3 veckor.

Jag försöker mig på ett inlägg i morgon istället.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0