sjuk

Idag är det min tur,
Igår var både Christian & Neo jätte dåliga. Neo med hög feber och Christian lyckades bli smittad av lilleman så han fick vinterkräcksjukan. Och idaaaaaaaaag så var det min tur! Jag har varit sängliggandes hela dagen och har bara ätit 1 1/2 fralla till frukost idag. Så nu klockan tolv bestämde jag mig för att gå upp och ta en tomat. Jag är fortfarande skit hungrig men vågar inte äta nånting. Båda mina pojkar är uppe. Neo sov en liten stund med mig men vaknade sen. Rutinerna på honom har helt försvunnit nu sen han varit sjuk.

Imorgon skulle igentligen jag, Neo, Chrille & Mamma gå tillsammans på julskyltningen. Jag har längtat efter dens å länge. Men vi får se. Jag kanske får stanna hemma endå.

Nu vill Neo mysa lite. Vi har ju typ inte setts på hela dagen. Jag har ju bara legat i sängen. och sprungit in på Toan lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Sjukt dålig på att förklara hur stolt jag är över mina två döttrar som jag är så stolt över. Och du Malin som jag tvivlade så på. Du skulle hört mig när jag träffar mina vänner. Kan inte få nog och berätta om hur du har det, och hur bra du fixar detta. Jag är faktiskt jätte-stolt över dig. Kram!!!!

2008-11-30 @ 10:08:24
Postat av: jessica

Naaw, helt tår ögd . sååå gulligt skrivet av din pappa :)

2008-11-30 @ 22:06:49
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh vilken fin kommentar! Det är ju underbart! :)

2008-12-01 @ 11:37:45
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0