Precis kommit hem (eller för 30 minuter sen)

Tack för dom förra kommentarerna!
Nu är det så att Neo har hållt på med det här ett tag (att stoppa fingrarna i halsen) Snarare 5 - 6 månader. Vi har försökt att ignorera honom och då går det så långt att han spyr. Därför tar vi ut handen/saken när han börjar att hålla på. Och det här händer ca 1 gång per dag. Han kanske vill utforska sin kropp men tycker det har pågått väldigt länge nu och förstår inte hur han kan skratta efter han spytt eller klökts några gånger.

Har nästan precis kommit hem. Stack inom banken på hemvägen och har nu fixat kvitto på att jag betalade förra 3 räkningen 2 gånger. Så nu ska jag få tillbaka 915 kr. Sen fick jag ett brev från conselltblablabla... Ett tips på ett jobb. Fast jag var tvugen att kunna danska :-) Så jag sökte aldrig på det.

Skahjälpa Putte med disken nu.

Idag ska jag Ö V N I N G S K Ö R A !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det gick bra att övningköra :)

2008-11-04 @ 18:53:15
URL: http://malajne.blogg.se/
Postat av: Linda

Du skriver att du inte vet vad du ska göra när lilla Neo stoppar fingrarna i halsen, och att han gjort det ganska länge, så jag tycker nog att du borde fråga någon på bvc vad man ska göra, dem är ju lite av proffs på barn:) Lycka till och hoppas att det snart blir bättre..



Och tack även för tacket i inlägget nedan, av att jag gjorde dig glad så gjorde du nu mig glad:D Det värmde otroligt när man får ett sådant tack och respons, men som sagt du har ju faktikst världens sötaste lilla prins..=)

Och det måste vara skönt att han mår bättre nu..

Vad kul för dig att övningsköra, är det privat eller på skola? Är du när körkortet eller han du nyss börjat?

Själv började jag men har tagit en lång paus, dels för att jag inte har råd just nu, det är dyrt och jag har ingen att övningsköra privat med.. Men någon gång i framtiden ska jag väl ta tag i det..

vart bor du i vårt avlånga land? tänkte om det är lätt att köpa lägnhet där? Jag ska söka jobb i hela landet "nästan", men jag måste försöka pricka städer där det är lite lättare att hitta lediga lägenheter..

Hoppas att du får en mysig fredagskväll i höstmyset..:)

själv sitter jag här med en mysig filt och en massa fina och mysiga tända ljus och ska snart fixa mig en kopp te..

Många kramar till dig och din lilla Neo

2008-11-07 @ 20:24:50
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0