morrn


Ja godmorgon! Jag gick och la mig tidigt igår. Redan klockan nio faktiskt. Neo vaknade för ett tag sen och hade gått ut i vardagsrummet själv. Inget hade hänt som tur var. Han hade bara satt på Tv och hämtat en ny napp.

Vi skule igentligen på Bio idag. Men det blir nog inte så. Vi hittar inget att se, så jag vet inte om vi försöker ladda ner nånting istället. För det kommer väll inget bra på Tv som vanligt. Saaknar alla extra kanalen vi hade i landskrona, som vi sa upp nu när vi flyttade. Där var alltid något att titta på. Alltid någon bra film.

Någon timme innan mamma slutar jobbet idag kommer hon hit och hämtar mig och Neo. Vi ska dit och hälsa på :-)

Hörs senare! Ska fixa fram lite frulle nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0