mörkt ute

Jag är hemma och är sjukt trött.
Gick till hemköp och köpte lite ostbågar och cola som vi ska unna oss ikväll. Kom då på att kockan bara är fem. Det var ju kolsvart ute redan då. Inte kånstigt att man är extra trött nu när det är mörkt ute nät man vaknar och mörkt ute när man kommer hem. -Ge mig sommar-  Haha nej men vintern är mysig. Ett litet tag iallafall. Bara det kommer lite snö också så det inte bara behöver vara kallt.

Neo är skit trött men det är inte så kånstigt. Han vaknade ju kl 6 i morse och har bara sovit 1 1/2 timme idag. Så han ska snart få bada lite sen gå och lägga sig. Och det ska jag med!!!!!

hejdå mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! Ville bara säga att jag tycker du är en stark person! Du verkar ha en underbar son, söt också ;) Jag tycker du är stark som både har en son att ta hand om, pluggar och jobbar! Inte många skulle klara av att göra det du gör! Du borde vara riktigt stolt över dig själv! Ha det bra o hoppas Neo är på bättringsvägen!

2008-11-16 @ 19:54:27
URL: http://lifeofcharlotte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0