minnerslunden

Ja som sakt har vi en liten kräk och bajs maskin här hemma! Låter kanske inte så mysigt men det är så det ligger till! Vi fick han att somna om vid 7 i morse. Men han sov bara till 10. Så vi är ganska så trötta idag. Men för övrigt är han pigg så det är ju skönt. Får hoppas att denna natten går bättre. Fick tag i jobbet vid halv sju idag också och det var inga problem att jag stannade hemma. Så jag bytade bara till nästa helg så jag får ta igen lite hotellrum då istället!

Eftersom lilleman har åkt på någon magsjuka så stannade han och chrille hemma. Så det var bara jag och pappa som stack till minnerslunden. Inga har fortfarande inte "spridits ut" (Askan har alltså inte spridits) och endå dog hon i början på juli. Fruktansvärt dåligt! Så vi gick bara till gammla minnerslunden där min riktiga Farmor ligger. Där tände vi faktiskt 3 ljus var. Så 6 ljus från oss då. 1 till Inga 1 till farmor och 1 till Morfar. Det var farfar som hade köpt ljusen så han tyckte att vi skulle tända ett för morfar också fast mamma tände ett åt oss i Landskrona. Det var lika vackert som jag trodde. Var så längesen jag var där på halloween. Men i år blev det av iallafall! Neo hade värkligen tyckt om att vara där. Han hade pekat mot alla ljusen. Får gå dit med honom nästa år! Pappa har skrotat sin bil så vi tog bussen dit. Kändes lite kånstigt att åka buss med honom för i vanliga fall hade vi ju tatt bilen. Men det gick bra det med :-)

Tog lite bilder men kameran. Men jag har  ju inte världens bästa och det blir inte så bra bilder i mörker :-)


  

Puss på er Morfar, Inga & Farmor ♥



Kommentarer
Postat av: :)

fina bilder :):):):):)

2008-11-01 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0