många år i torekorv




i 18 år har dom haft sin husvagn där. I torekorv, jag har så många barndomsminnen där ifrån. Alla kvällar vi grillat, badat, när jag tog med min kompis Amanda dit en gång för många år sen. Där är så mysigt och vi har haft skit kul. Jag som trodde att Neo skulle få uppleva några sommrar där. Men det blev bara en. Och den kommer han omöjlig att komma ihåg. Men vi har iallafall bilder att visa honom. Jag kan inte tänka mig att någon annan kommer ställa sin husvagn på den platsen. Som allting bara förändrades.

Kommentarer
Postat av: Linda

vad tråkigt,när saker och ting förändras när man tycker att det vart så bra!

Hoppas att ni hittar något annat mysigt ställe nästa sommar då!

Får man fråga vad som hänt med det stället nu? vad är det som förändras?

Ha en mycket bra fredagskväll! många kramar till dig och Neo!<3

2008-11-28 @ 20:43:47
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0