Lilleman

Lilla gubben! Han mår inte så bra han. Mycket hängigare den här gången. Han har bara velat vara hos oss idag. Sitta hos oss och blivit bärd på. Och det enda han har fått behålla är lite välling och en macka han fick hos sin mormor. Vi gick och la oss redan klockan 8 för jag var super trött. Men nu vaknade han igen kl 11 och var jätte lessen. Bajsade lite och så. Så  just nu sitter han så här i sin pappas knä och lyssnar på Jonte när han pratar.

Maten vi gjorde innan idag blev sjukt god iallafall. Det blev inga poratisklyftor. Blev "bollar"  som jag kallar det istället. Men det gick väll bra det med. Men nästa helg SKA Vi ha potatisklyftor!!!!! I morgon är det fars dag och jag har värken köpt något till min pappa eller till Christian. Christian får en så stor julklapp i år så han får inget. Och min pappa köper jag nog bara en blomma eller trisslåtter till. Vi ska ju dit i mon och äta mat.

Nu ska jag ta lite cola. Blev törstig. Och sen ska jag gå och lägga mig eftersom jag ska jobba i morgon.
Godnatt puss hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

ser riktigt gott ut :)

2008-11-09 @ 00:39:07
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Jessica

stackarn! vi får ju allt ta och ses snart igen tycker jag . äta lite midda, busa med barnen och kolla film :) och massa snack :D Kramar

2008-11-09 @ 01:13:04
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0