Laktosfri välling


Vår lilla gubbe har börjat att bli hängig. Här ligger han och dricker laktos fri välling för första gången. Men han märker ingen skilnad som tur är :-) Annars har han bara fått i sig lite banan idag. Och skinka, mackan slängde han bara på golvet. Han ska få lite bröd och äppeljuce till kvällsmat sen med. Men just nu ligger han och vilar med sin pappa. Han är också dålig. Och inte har han kissat idag heller :-/

Visst ser det kånstigt ut? JAG HATAR ATT INTE HA MATTA. Vi fick ta bort den igår, för Neo kräckte ner i stort sätt hela. Och ingen matt tvätt har vi här heller, så jag hoppas att vi kan få tvätta den hemma hos farfar :-) Och då kan vi passa på att tvätta köksmattan också. För det är ju fortfarande en fläck kaffe på den :-)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Min son är också laktosintolerant och min andra son är allergisk mot gluten så här hemma är det jobbigt =P

2008-11-12 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0