kommentar


Postat av: Charlotte

Hej! Ville bara säga att jag tycker du är en stark person! Du verkar ha en underbar son, söt också ;) Jag tycker du är stark som både har en son att ta hand om, pluggar och jobbar! Inte många skulle klara av att göra det du gör! Du borde vara riktigt stolt över dig själv! Ha det bra o hoppas Neo är på bättringsvägen!

2008-11-16 @ 19:54:27
URL: http://lifeofcharlotte.com/

För ett tag sen fick jag den här kommentaren och jag har glömt att tacka :-) Man blir så otroligt glad över sånna här kommentarer! så tack tack tack TACK för den..

Jag fick också en kommentar om att jag skulle lägga upp lite förlossningsbilder och ja det kan jag väll. Fast jag redan gjort det några gånger. Så den här gången tänkte jag spara det inlägget i Förlossningsberättelse. Så kan ni som vill se gå in på den katogurin och titta.

Jag ska nog ta och göra det nu. eftersom vi ska bränna ut alla fotorna på skiva nu i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0