julpynta

Vid två tiden inatt gick vi och la oss. Då hade Neos mage lugnat sig och det blev inte mer kräckningar :-)

Idag är det ganska så mycket som ska göras.

* Vi ska tvätta en massa tvätt
* Hitta julsakerna i källaren och sedan julpynta :-)
* Panta alla burkar och flaskor
* Skicka iväg paket
* fixa middag
* Damusga & tvätta golven
Sen ikväll om jag orkar
*stryyyyyyyyyyyyyka :-)

På söndag är det julskyltning. Jag hoppas att det vill komma lite snö då. Så man får lite stämmning. Och innan vi går in till stan skulle vi nog baka peppakakor.

Nu ska jag sätta igång och föberera lite här hemma. Tror att jag börja med att damusga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med julpynt :D

2008-11-27 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0