H:et

har jag förresten nämnt att Neo pillat lite på H:et här på tandgentbordet? Det sitter helt löst och man måste trycka till om man vill att det ska komma med. Jätte störigt och irreterande. Så jag känner på mig att det inte kommer komma med i alla ord där det igentligen ska vara med i. Tänkte bara påpeka det.

Våra räkmackor blev jätte goda! Neo fick sitt egna bröd utan mjölk och sitt egna smör utan mjölk och sin egna skinka som pålägg för det är bara han som tycker om den :-) Och gissa vad? Han åt bara skinkan och slänge mackan på gålvet. Självklart hamna den upp och ner också med smöret på golvet. Han som alltid varit så duktig på att äta innan. Men han tycker iallafall om den laktosfria yogurten. Han fick smaka någon räcka med men han satt med och tramsa med den.

Men han somnade inte till vällingen och inte i sängen heller. Och efter en gnällig timme somnade han såhär -
 - På golvet framför tv tillsammans med sina bilar. Efter ett tag tog jag in honom i sovrummet och la honom jämte Christian. Men efter bara 5 min vaknade han igen och var förtvivlad. Och eftersom C ska upp tidigt i morgon och jobba tog jag ut honom till vardagsrummet igen, men som tur var så somnade han i soffan igen. -- Och där sover han fortfarande fast han har vaknat 2 gånger. Är nog orolig i magen, Han fiser hela tiden.


I morgon ska vi hälsa på på mammas jobb. Om dom inte har alls för mycket att göra. Sen blir det väll bara en vanlig fredagskväll. Jag ska jobba både Lördag och Söndag. Men jag ska nog hinna med att skriva något i morgon också.

Och nästa helg ska vi åka ner till Landskrona och Hälsa på lite släktingar och vänner. Vi tänkte köpa en fin blomma att sätta hos morfar också.

nu ska jag kila... HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snygg sovstil :P

2008-11-14 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0