hello

Hallå allihopa! Fick nästan inte med H:et där ;-) Knappen börjar bli väldigt svårt att tycka ner.

Klokcan är just nu 07:27 och jag väntar på att vårdcentralen ska öppna så jag kan ringa om ett läkarintyg på att Neo inte får äta mjölk. Ställde klockan på sju men dom öppnad einte förrens halv. Så jag har bryggt lite kaffe som jag sitter och smuttar på nu. Med mjölk i så klart. Annars går det ju inte att dricka ;-) Usch! Neo sover fortfarande så jag får det lite lugnt här nu på morgonen. Men jag ska väcka honom så fort jag pratat med en läkare!. Sen bär det av till dagis. Ja jag fick skippa skolan idag med. Men i morgon så MÅSTE jag gå där! Annars kommer jag efter och då känner jag bara mig pressad för att jag måste få en massa gjort.

Chrisitans klocka ringde redan 6 i morse. Haha då kändes det skönt att få ligga kvar en timme :-)

Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sv: aah okej. ja det tog slut mellan oss redan den 4 november, men då orkade jag inte prata om det. Visst de är fortfarande jobbigt, men inte lika mycket

2008-11-17 @ 13:59:35
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0