HejHejHejHejHej

Heeeeeeeeeeej
Chrsitan fick jobb idag. Jag som hade tänkt att gå till skolan. Men pengarna behövs. Spec nu till jul och så! Så vi är hemma själva idag. Gick upp vid elva. Gud så skönt! Har inte sovit så länge på jag vet inte vad. Och natten har varit bra. Inget kräk och inget bajs. Men hans mage bubblade det hörde jag. Och han gnällde ju till lite då och då. Men han sov hela tiden. Från 23 igår kväll till 11 nu i morse. Han behövde få sova ut.

Han värkar vara bättre idag också. Och hans blöja var jätte tung i morse så då blev jag glad :-) Fick ett msn får C nu också. Han hade fått ett sms från studio strand. Att Neo är i skyltfönstret. Och vi har ju inte sätt den än. Bara jag som valt ut fotorna. Så när mamma slutar jobbet och christian kommit hem från sitt jobb, ska vi gå ner till stan och titta. Neo har inte varit ute på några dagar nu. Så om han fortfarande värkar må bra då, så går vi. Annars får vi väll ta bilen.

Om tavlan blir som jag tänkt mig så blir den JÄTTE FIIIIIIIIIIIIIIIIN!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Då ska vi kolla :D

2008-11-12 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0