en ful lussekatt

Postat av: Linda

Jag blir alltid så glad när jag kommer in här på din blogg, jag blir alldeles lycklig när jag ser korten på neo och det på dig och neo, ser så himla mysigt;) "Tänk om man kunde krama en bild"
Du får krama lille Neo från mig och krya på lillen från mig.. Inte kul att ha en liten sjukling..Som sagt en mycket söt liten Neo har du! DU måste vara en av det lyckligaste mammaorna i världen!!
Ha en jätte bra kväll! kramar


Man blir så glad när man får en sån kommentar :-) Tack så mycket! Fortsätt gjärna så :-D

Idag har jag kännt mig duktig! Det gör jag alltid då hemmet är rent, tvättkorgen tom och vi har mätta magar! Klockan 12 började vi att tvätta. All nerkräket + det som låg i tvättkorgen. Klockan 4 var vår tvätt tid slut men det mesta var dygnsurt. Droppade liksom ifrån det. Kånstiga tvättmaskiner här nere! Så nu hänger det mesta på tork inne i vårt sovrum. Så där inne lucktar det gott! Sen kom min lillasyster och vi började baka lussebullar. Hon gjorde en jätte ful katt om ni ville veta. Haha, ja den var faktiskt ful - Sorry Frida! Medans degen gäste cyklade jag snappt hem till pappa och lånade hans cykelpump och pumpade hjulen på cyklen här hemma! Och sen började jag damsuga! Så nu är här både rent på golven, ny tvättat och ny bakda bullar finns i frysen :-) Mamma kom hem från Landskrona idag och hade med sig lite saker i en kartong som vi fått från mormor. Har inte hunnit att kolla i den än men ska göra det innan jag går och lägger mig! Sen körde vi ut till Max och handlade mat.

Neo mår bättre och det går åt rätt håll. Inte alls många extra blöjor behövs bytas och han är hårdare i magen nu. Men han stannar hemma från dagis i morgon också. Så får han gå dit på tisdag. Kommer nog att bli jobbigt att lämna honom där nu efter han varit hemma med både mig och C i en vecka. Han kommer bli så lessen! Och då känns det så hemskt.

Här kommer två bilder från idag. En där Neo har hittat en hink som väska(?!) Och en där han visar att han älskar min dippa från max!





Hörs i morgon igen! Då blir det skola och grejer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så snyggt han har hinken på sig ;)

2008-11-02 @ 23:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0