en jobbig kund?


Ja jag kanske blev en jobbig kund. Men jag tänker inte betala så mycket för nånting jag inte är nöjd med :-)

Vi åkte in till stan. Jag, mamma & Neo. Christian hade ont i huvudet så han stannade hemma och kröp ner i sängen ett tag. När vi kommer dit kollar jag efter Neos foto, och först blev jag stålt. Han är ju endå i skyltfönstret och han blev så bra på fotorna. Men sen bilden högst upp till vänster... ser jag att han visa snoppen(!) En bild där han håller upp armarna, och det bara är så han! Men då vi var på bildvisning kom vi övernens om att kapa bilden. Så att "underkroppen" inte syns. Och man då inte ser snoppen på honom. Men det hade dom tydligen missat. Så jag gick in, och berättade att jag inte var nöjd. Var först rädd att dom inte kunde göra om den eller att det då skulle kåsta oss extra. Men det var inga problem. Dom gör en ny. Och dom tog också bort honom från skyltfönstret. Jag vill inte direkt att halva Halmstad ska se hans snopp. Och man vet aldrig vad det finns för sjuka människor. Men nu gör dom iallafall om den och är färdig till jul. Och eftersom vi endå var där frågade vi om fotot som vi skulle få på köpet. Och den var färdig. Så nu ska vi bara hitta någon fin ram till. Så är mormors julklapp färdig :-)

Nu ska jag natta min pojke. Som är jätte trött och desstuom har feber på köpet.

Kommentarer
Postat av: Mamma Annette

Nej Malin. du är inte jobbig. det är självklart att man ska vara nöjd med det man har beställt. du sa klart o tydligt i från att könet ej skulle visas.

mkt bra gjort av dig att gå in o "klaga". Nu blir ju tavlan precis som du/ni vill ha den. Stolt över dig. p o k mamma

2008-11-13 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0