Dagisfotorna


Japp idag kom dom ÄNTLIGEN. Men jag blev endå lite besviken. Neo blev jätte söt, men där var inte alls många foton med. Ett bauta stort, ett grupp foto, 2 mellanstora, 4 jätte små och ett lite lagom typ. Och bara grupp fotot kåstar 250 kr!!!!!

Så nu undrar jag vart DU Nina har sett att alla fotorna kåstar 300kr? :-) För det gör inte våra iallafall! Och så mycket kan det väll inte skilja om dom nu inte hade samma fotograf? Nej fy fan vad dyra. Vi får diskutera lite när Christian kommer hem. Gruppfotot vill jag jätte gjärna ha. Sen det där big bauta tycker jag nog att vi kan hoppa. Vi får ju endå tavlan på honom sen. Jaja vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick ju på marwin från bvc de e ju samma som fottar på dagis. de kostar 330 kr. för ett stort 2 mellanstora två lite mindre och 2 lite mindre än de och 4 jättesmå. så de va dyrt. asså era.

2008-11-24 @ 20:08:59
Postat av: Anonym

jag fick ju på marwin från bvc de e ju samma som fottar på dagis. de kostar 330 kr. för ett stort 2 mellanstora två lite mindre och 2 lite mindre än de och 4 jättesmå. så de va dyrt. asså era.

2008-11-24 @ 20:09:37
Postat av: Nina

Det stod att de skulle kosta 337 kr för allt :P Så ja ditt var dyrt :P

2008-11-24 @ 21:35:59
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0