världens bästa mormor&morfar

Hej hopp! Nu är det redan kväll och Lilleman somnade för ca 30 min sen. Han är fortfarande inne i sin lämna-mig-aldrig period och sover väldigt oroligt. Så han vaknar nog snart och är väll jätte lessen. Tror att han tar in så mycket nu så han drömmer väll en massa. Efter vi hade hämtat den sista tvätten så stack chrille iväg till street race (stavning?). Så nu sitter jag här själv och viker tvätt. Men tog då en paus eftersom jag sitter här.

Vi gick också ut till jysk idag. För att kolla på soffan mamma hittade i reklambladet. Och den var  bara SÅ SNYGG! och bara SÅ SKÖN! Vi blev övertygade direkt. Men den fanns inte på lager så vi beställde en. Så vi betlade bara 1700 idag så ska dom få resten när vi hämtar den. blir nångång mellan den 10 - 13. Beror på lite när vi kan och är hemma. Soffan passar skit bra in med gardinerna vi har och mattan. och givetvis alla möbler. Men vi sätter nog inte ihopa den förrens vi har flyttat. Ska ju endå inte vara hemma nånting. Och vi flyttar om lite mindre än en månad. Tar ut bäddsoffan här så länge istället. För Sam ska ha den vi har nu.

Fick också ett gulligt samtal från morfar idag. Han fick ju hämta oss igår på sjukhuset efter jag svimmat. Så han skulle bara höra om jag behövde åka någonstans innan dom skulle köra till torekorv. Så nu har vi betalt en whisky. en 1 liters som chrilles pappa köpt i tyskland. och som han ska hämta på lördag. Morfar ska få den i födelsedags prisent. Och så har vi beställt två muggar till både mormor och morfar. Som dom ska få på midsommar eftersom dom ställer upp i alla väder och bara är så fantastiska! Det är ett foto på neo på båda muggarna. Tror att dom kommer bli jätte glada. Så muggarna visar väll lite hur tacksamma vi är att dom finns. Dom har till och med hyrt en bungalo (stavning?) till oss i torekorv. Så i den ska vi sova från torsdag till sönder. Över midsommar då. Ja som sakt. Mormor & Morfar står mig så nära hjärtat.

Nu säger jag tack för idag och vi hörs i morgon
Puss på mormor&morfar =)

Kommentarer
Postat av: Karro

väldigt bra blogg! bara en sak så stavas present "present" och inte prisent :) Inte elakt menat,tänkte bara om du ville veta :)

2008-05-30 @ 00:24:30
Postat av: Nina

Sv; funkade nässprayet bra för er också? :D

2008-05-30 @ 08:05:33
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0