Utråkad JA



SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:
1. Hur lång är du ? Ca 1,59
2. Vad vill du bli när du bli stor? Har inte bestämt mig än, men med människor iallafall
3. Vad pluggar du ? var ett tag sen, men pluggar just nu upp min svenska
4. Har du långt hår ? en bit ifrån axlarna
5. Vilken hårfärg har du ? Mörkbrunt
6. Sminkar du dig ? ibland
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Rosa
10. Har du kysst någon idag ? Pussats & Kramats

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ?
Nej, det tog slut för ca 8 år sen. Men har alltid varit bästa vänner sen dess och det älskar jag dom fär
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Kan jag inte välja emellan
3. Hur många syskon har du ? 1
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Vi hörs i morgon
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? Kommer inte ihåg, men senast jag åt hos honom blev det pizza.
6. Hur många ställen har du bott på ? ett hus, 6 lägenheter men bara på 6 olika ställen. Hängde ni med? =p
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Måste jag nog skriva min syster
8. Vilken familjemedlem är snällast ? Blir nog Neo. Han säger inte så mycket :-)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Kommer jag inte ihåg.


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
måndes
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Haha ööh det var ett tag sen.
3. Har du kysst nån kompis ? Ja. alla har väll gjort fjortiskyssen?
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Njee.
5. Vem har du varit kompis med längst ? Blir nog Sara med bebismagen jag känt längst =)
6. Vem känner dig bäst ? Bruhnis
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? Lite mer än ett år.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Till Frida skulle jag det =P Haha
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej :)

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
JAMAS!
2. Har du bytt om idag ? Ja
3. Favorittröja ? Älskar stora tröjor. Blir oftast chrilles jag tar.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? Haha, en kondom kanske? skämt å sidor.
5. Har du gett bort kläder nån gång? Min syster ärver typ alla mina kläder.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? såååå många gånger
7. Har du handlat kläder via internet ? Jao
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? Nej,
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? vet inte.
10. Vad använder du för skor ? Just nu mina sletna vita gympa


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Ja
2. Klä dig annorlunda ? Ja
3. Vara dig själv ? Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Ja, behöver inte skämmas inför honom.
6. Pierca dig ? Beror på var.
8. Ha sex på offentlig plats ? Tror jag växt ifrån det nu.
9. Vara omogen ? Ja
10. Äta småkryp ? jag är inte äcklig


SKOLAN:

1. Vad heter din skola ? Har snart ingen, men för tillfället Klara gymnasiet.
2. Vad heter din favoritlärare ? Sara
3. Vad är ditt favoritämne ? Igentligen inger, men isåfall.... svenska
4. Snyggaste läraren på skolan ? ingen aning.
5. Har du bra betyg? Neeej!!!!
6. Tråkigaste ämnet ? Jag värken kan eller fattar inte engelska, så där har ni svaret
7. Har du skolkat mycket senaste året ? Fick en "piss-dålig-tråkig-graviditet" preis när allt började gå bra.
8. Har du fuskat på prov ? Ja, för några år sen.
9. Hur tar du dig till skolan ? hälsar på ibland
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan ? Nej.



1. Vet du vem FATO är ? Nää.
2. När tuggade du tuggummi senast ? kommer jag inte ihåg
3. När var du på semester senast ? i september 06
4. Vilken färg är det på din tandborste ? Lila
5. Är ditt hår tråkigt? MIN LUGG ÄR
6. Vad har du för påslakan just nu ? olika färger
7. Vem såg dig naken senast ? Måste nog då bli min pojkvän
8. Hur ofta duschar du? När Neo tilllåter=P. han är en redig mammagris.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER ? Öhh va?
10. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Typ precis NU.



Det där med piss-dålig-tråkig-graviditet kan tolkas olika, så tänkte förklara lite snappt. I grundskolan gick det jätte dåligt för mig. Jag missskötte mig ochvar jätte skoltrött. Sen bestämde jag mig för att ta nya steg när jag började på iv. Det gick jätte bra och lärarna va så hjälpsamma. När halva terminen hade gått blev jag gravid. Det vår då tänkt att jag skulle gå klart det året, få upp mina betyg och sen efter jag varit mamma ledig börja skolan igen. MEN, eftersom jag mådde fruktnsvärt dåligt med illamåande och grejer fick jag bli sjukskriven. Jag klarade inte av att gå i skolan och satt bara hemma. Så jag menar inget med att Neo förstörde nånånting. Han gjorde bara livet bättre för mig!


Kommentarer
Postat av: F r i d a

Hejsan :)
Skulle jätte gärna hjälpa dig, dock har jag inte kvar mitt photo shop nu. Sen idag har jag ej tid eftersom sambon fyller :P
Men säg hur du skulle vilja ha det, ingenting är omöjligt :P
Ha det bra!

2008-05-08 @ 20:00:47
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0