Sol, varme, SKÖNT!

               

Ojjjjj vad klockan tikade iväg precis. Vet inte varför jag är uppe igentligen, Jag ska upp kl 7 i morgon och tvätta. JIPPI!! Men tvättkorgen är full och det fanns ingen annan tvätt tid som passade oss. Så det är bara att bita i det sura äpplet.

Vi har varit ute mycket idag igen. Och blir nog mycket i helgen också, för det ska bli ca 25 grader på fredag!!. Och så ska vi ju till H-stad på Fredag. Blir nog en skön helg. Vi gick också till Jimmy idag och kollade på hans kök. Skit snyggt tycker jag. Och så passade jag på att fråga om han kunde vara snäll och låna en lastbil och hjälpa oss att flytta den 28. Och visst kunde han det. Tack och lov, slipper folk att köra fram & tillbaka. Der ät ju endå 10 mil. Isåfall gör vi nog så att vi packar in allt i lastbilen på fredan, oh sen på lördan så kör vi tidigt på morgonen. Så hinner vi städa lägenheten samma dag. Kommer nog bli bra.

Nu har jag tröttnat på min design och vil ha lite veriation, Någon som kanske har lust att hjälpa mig? är så dålig på sånt själv. 

Jag har också solat idag! Jajjamänsan, en timme på balkongen sen pallade jag inte mer. Haha... men det var faktiskt delvis Neos fel. Om någon av oss är ute på balkongen så bara MÅSTE han också vara där. Och han tog av sig kepsen hela tiden så jag tröttnade på att sätta på honom den. Så vi gick in istället. Sen senare under dan satt jag & Neo här ute på gräset. Neo älskar värkligen att vara ute. Så kom sen Jessica & Jakob ut. Sen ringde chrille och berättade att maten var klar. Så var man mätt och belåten också efter ett tag. 

Har glömt att berätta att jag and my babe tävlar förtilfället. Vi ska cyckla och bli av med minst 150 calorier om dan. Och den som först bryter det får sörva den andra en hel dag. Och jag vet redan vem som komer att vinna ->Jag<-  . Men iallafall så gick det hur bra som helst igår, men idag var det riktigt tungt. Var helt slut när jag bara hade bränt 40. Men jag klarade iallafall av 150 som vi sakt och jag blev lätt som en fjäder efteråt (kändes så iallafall) Sen skakade benen något - väldigt mycket - Så jag var tvungen att sätta mig ner .

Kommentarer
Postat av: Annette

Vad duktiga ni är! Kämpa på med cyklandet! Jättebra.
Kramis

2008-05-08 @ 14:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0