småsnack + några bilder

Hallå!
Någon mer som sitter och väntar på att desperate housewives ska börja? Det gör iallafall jag! Neo har precis somnat så det är perfekt! Kan man kolla på det i lugn och ro.

Var ute i Jessicas koloni innan idag. Sen kom också Kiara och Sara. Skönt att komma ut lite. Tråkigt bara att det inte är lite varmare. Men det skulle bli finare i helgen och det passar oss perfekt. För på Lördag åker pappa och lillasyster till turkiet så då ska vi passa huset tills den 27. Ligga i solen och bara njuta. Om nu vädret kan bjuda på lite sommarväder. Jag har också precis öppnat en cider. Det blev över en sen i helgen och jag tyckte att det var synd att låta den stå kvar. Så därför tog jag den nu. (bra anledning va?) hihi. Nu bjuder jag på några bilder från idag.

image46
Neo sitter i Nellies gammla barnstol och Nilos blivnde :)

image47
Två Gravida brudar. Båda ska få sina småttingar i juni

image48
Min trötta pojke som bara vill hem och sova

Kommentarer
Postat av: jessica

Men usch jag ser helt skit stor ut ...

2008-05-20 @ 21:42:26
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong
Postat av: bea

desperata hemmafruar är bäst!

2008-05-20 @ 22:06:17
Postat av: Sara (från bdb)

Neo är så otroligt söt. Och du värkar vara en sån bra mamma =)

2008-05-21 @ 09:42:49
Postat av: bella

söt tröja, det är ju en sån som pippilångstrump har!

2008-08-08 @ 13:58:10
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0