morrn!

Idag känns det mycket bättre. Känner mig inte alls lika yr idag som igår.Fick en timmes sovmorgon idag igen. Hade mensvärk i morse så tog en panodil och fick sova en timme extra.

Nu ska vi alldeles strax sätta fram frukosten. Tänkte dela en macka i tärdningar så kunde neo äta själv så får vi också äta i lugn och ro. Själv ska jag äta min favorit frukost. Start med fil. Min favvo-frukost just nu iallafall. Brukar ju tröttna ganska så snappt. Och idag ska vi försöka packa! Blev inget igår pga "svimmngen" Och sen till jysk och se ifall soffan är nånting å ha. Annars väntar jag och ser om jag hittar något annat senare.

Hörs kanske senare

Kommentarer
Postat av: Emma

Jysk e inget å ha.. allt jag har köpt där, har trillat ihop av sig själv! vet i för sig inte hur deras soffor är, för det har jag inte köpt, men garderoben och hyllan va bara att slänga efter knappt ett år.. bättre å spara ihop lite till och handla på ikea istället.. där e det iaf kvalité....

2008-05-29 @ 10:45:09
Postat av: sommarbarn88

Söt liten bebis du har. Och vilket fint namn han har. Har inte hört det förut men när jag hamnade på din blogg så tyckte jag det var jättefint =) Ha det bra1

2008-05-29 @ 13:47:02
Postat av: sommarbarn88

hej. jo det var jag som hade kommenterat din blogg. Jag tror man fick ett tips nu inför framtiden vad ens blivande barn i framtiden ska heta =) jag gillade skarpt det namnet alltså. Får väl se vad min sambo säger om jag föreslår namnet.. ha de så superbra i sommarvärmen

2008-05-29 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0