melodifestivalen

image50


Hej allihopa! Nu har vi precis kommit hem till pappa igen. Vi har varit ute i tylösand och sett alla som ska på balen ikväll. Jag säger bara gud så fina dom var. Och fick kort på både Melina & Frida. Sen hann jag inte se så mycket mer för Neo hade kissat igenom och vi hade inte med oss några andra kläder till honom. Men jag hann se mina bästa vänner och det var det jag åkte dit för. I fredes hade jag förfest här hemma innan vi stack vidare in till stan. Kvällen blev jätte lyckad och jag hade skit kul. Tjejerna hade köpt en liten prisent till mig. En söt klänning som jag blev jätte glad för. Lördan var ju mindre rolig då eftersom man inte kände sig så där jätte pigg efter gårdagen. Det kändes som att huvudet höll på att sprängas och jag var så sugen på kebab eller pastavagnen. Någon frukost fick jag inte i mig. Men efter ett tag så tvingade jag i mig en banan så då mådde jag lite bättre. Sen var det igentligen planerat att vi skulle gå in till stan. Men mitt huvud tillät inte det. Så jag fick bli hemma liggandes i sängen medans mamma och chrille tog med Neo in till stan. Men som tur var så blev jag mycket bättre och piggare efter en tupplur så jag orkade följa med hem till alexandra som fyllt 20. Där åt vi buffe och kollade sen på melodifestivalen

Och ja Melodifestivalen. Vilken k a t a s t r o f !  Charlotte var ju hur bra som helst men vi kom endå så långt ner. Jag förstår inte och det gör nog inte någon annan heller direkt. Kroatien kom fan högre upp än oss och det var ju bland det pinsammaste jag hört och sett. Var så säker på att sverige skulle komma iallafall bland dom 10 bästa. Inte dom 10 sämsta. I nästan alla andra länder går dom och nynnar på Charlotte Pirellis låt. Jag fattar inte. Jag hade tippat på att Ungien skulle vinna. Men hade hoppats på att sverige, island eller Danmark skulle vinna. Men det är inget ovanligt att jag har fel i sånna här tävlingar eller att gissa kön på en bebis som ligger i magen. Gissar alltid på fel. Det blev iallafall en jätte besvikelse och nästa år tycker jag att vi ska testa att rösta fram den sämsta låten så kanske vi kommer högre upp! Om vi nu får vara med. Malta var iallafall shyssta och gav oss en 12.

Nu har denna dagen också gott, Mamma kommer hit efter hon har duschat så ska vi göra mat tillsammans. Och i morgon hoppas vi på soligt väder så man kan vara ute i trädgården och neo kanske kan bada i sin pool. Ha det bra så länge så hörs vi kanske senare eller i morgon.

PS: Bilder kommer komma upp sen när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blev såååååååå besivken jag med =(

2008-05-25 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0