Långpromenad

image49


HEJ!
Idag gjorde vi oss redo för en lång promenad ut till häljarp. när vi kommit ut så ropar grannen här på sidan på mig. Då hade hon beställt ett par skor från ellos men var alldeles för stora för henne. Så hon ville att jag skulle testa dom. Och dom passade bra! Så hon ville att jag skulle ta dom. Jätte söta skor och jätte söt granne! Sen började vi gå ut till häljarp och jag hade mina nya söta skor på mig. Men som förväntat fick jag skoskav och fick byta till dom gammla igen efter ett tag. Så nu har jag blåsor på tårna. Sen in och köpte fika till kaffet vi skulle dricka hos mormor och morfar. Efter vi druckit kaffe och ätit upp alla dom calorier som jag blivit av med på vägen sa mormor och morfar att dom ville bjuda oss på mat. Så det blev grillad korv med potatismos. Och det var bra för vi hade glömt att ta fram köttfärs från frysen. Sen började solen gå ner och Lilleman var trött. Då ville Morfar köra oss hem men jag tyckte att vi kunde ta tåget och vi hade endå inte med någon bilbarnstol. Men då skulle morfar tvunget bjuda oss på tågresan. Så det fick han väll göra. Chrille tog min cyckel som morfar fixat till och cycklade istället. Chrille var framme före oss för tåget var som vanlig försenat. Nu är vi hemma och Neo somnade som en stock. Vi har kollat på töntiga Lost som blivit den rörigaste serien nånsin. Dom kan inte ha många tittare kvar. Men Chrille ska tvunget se klart på den så det får jag väll gå med på. Jag röstar på Grays anatomy men eftersom vi följt Lost från början så får vi väll se klart på den. Nu är den timmen iallafall över och vi ska alldeles strax gå och lägga oss. Så vi är pigga tills i morgon. Ska försöka röja under sängen där vi bara har slängt in skit sålänge. Så slipper man tänka på det när vi kommer hem.

Kommentarer
Postat av: cecilia

svarar hör ist.. ja jag spg dem fick den.. kul:) när flyttar ni till halmsatd då? puss

2008-05-22 @ 00:43:41
Postat av: karin

Sicka snälla grannar ni har! här är alla otrevliga :(

2008-05-22 @ 08:36:13
Postat av: cecilia

va roligt:) du längtar ju hem:) varför kommer dem bli glada för just dem flyttar in? puss

2008-05-22 @ 11:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0