jag får aldrig nog av han

Neo har fått en ny mamma-lämna-mig-aldrig period. Och även pappa-lämna-mig aldrig period. Kanske till och med Ingen-får-lämna-mig-period. Dennis var här och drack en snabb kopp kaffe innan. Och när han gått och stängt dörren satt neo i hallen och bara tittade, och efter sodär 30 sek förstod han att Dennis inte kom tillbaka så då blev han lessen igen. Han är nog förvirrad. Det var längesen han hade en sån här period. Det är grymt jobbigt och man förstår inte vad han vill. Så fort jag ska gå på toa hör man hur hysterisk han blir. Men det är ju bara en period så det går väll över snart. Nu har vi iallafall lyckats få honom å somna efter många om och men. Somnade vid 11. Väldigt sent med tanke på att han gick upp klockan sju och sov middag mellan 11 - 12 och sen tog han ju då 30 minuters-luren mellan 5 och halv sex. Så jag hoppas han sover bra inatt. Han kommer nog dock vara jobig på fredag. Då jag ska fira att jag blivit 18 med tjejerna. Men det kommer nog gå bra endå.

image45

Fast Pojken kan vara så jobbig, så får jag aldrig nog av han. Han är så älskad här hemma.

Kommentarer
Postat av: mamma till oliver

oliver hade en sån period för ett tag sen... Det är jätte jobbig och man blir lätt arg.. Men som du skriver det går över snart.. Kram på er!

2008-05-19 @ 23:49:00
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

vad stor han har blivit! :D
Ludde älskar det, han blir helt galen när man tar ur honom ur gungan.. :)

2008-05-20 @ 10:53:25
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0