jag är trött! trött, trött, trött

Är det inte typiskt. Blev skit trött redan vid sex och bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt för en gång skull. Neo somnade vid sju men skrek i sönmen och hade sig så vi försökte lugna ner honom i sodär 2 timmar. Vid halv tio somnade han iallafall och vaknade inte när vi la ner han i sängen. Jag gick och la mig direkt efter det för jag somnade endå bara på soffan. Meeeen.... självklart så gick det inte lika bra att försöka sova i sovrummet. Så nu sitter jag här och har precis klämt i mig en banan för det blev jag värkligen sugen på. Har druckit lite varm chocklad och tatt en cigg. Och nu känner jag mig bara stressad för jag behöver  värkligen några extra timmars sömn inatt. Dom senaste dagarna har vi inte gått och lakt oss förrens tolv och ibland senare. Jag är väll övertrött. Och nu är klockan redan kvart i tolv!!! Sov malin S O V !  Men chrille sover iallafall och Neo vaknar väll som vanligt vid 7 - 8. Men han ska faktiskt få vara ifrån mig och Neo hela dan i morogn så jag kan kanske fjäska till mig en sovmorgon.

Är tom på ord pga min trötthet och tänker inte skriva mer idag.
Skriver sitället i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0