Här är jag igen

Fy fan vad kallt här är. Men det kan ju bero lite på att jag sitter här i handduk och har precis duschat. Jag hoppade in i duschen och precis då ringde dennis och sa att chrille skulle komma ner. Dom ska nämligen åka till gbg. Så Chrille tog in neo i duschen. Det gick bra ett tag men sen blev han väldigt arg på mig som inte tillät honom försöka klättra över badkaret. Så jag fick stressa igenom balsam och tvålen. Nu Kryper han runt här och leker hund eller nått. Låter som han morrar. Och så drar han ut sin låda i bokhyllan där hans leksaker är i. Han har förstått att det är hans låda nu. Så då kan han plocka det han vill ha, men leksakerna är ju inte så roliga längre. Kontrollern, mobilen. exboxet, dvdn oh högtalarna tycker han däremot är skit kul.

Nu ska vi hjälpas åt att städa lite här hemma. Jag & Neo. Men Neo kommer nog snarare att motarbeta mig genom att plocka fram en massa saker igen. Sen efter det ska vi gå ut till Jessica & Nellie i kolinin. Skriver mer ikväll och kanske bjuder på nån bild


Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

ja det kommer alltid den tjugonde! Får inte ni det då..?

2008-05-20 @ 19:54:59
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0