Dagarna börjar bli sig lika

Jag ska försöka vara lite mer aktiv här. Har inte blivit så mycket nu på sista tiden. Men mina dagar har inte varit så bra men nu vänder jag igen och lever livet som om varje dag vore den sista.

Neo har blivit har blivit åtta månader. Min Lilla Plutt! Han har gått från 4355 gram - 54 cm Till 8 1/2 Kg - 70 cm. Han växer också ur alla kläder och det gör inte mamma så jätte glad. Vår ekonomi är ur kass just nu när Chrille måste ta ut fd penning eftersom han inte får börja stempla förrens juni. Så jag får INGA pengar. Jätte bra att han passar på att växa liiiiite till och inte kunna använda några av sina kläder. Men vi köpte ju lite för ett tag sen. Men det känns så tomt i lådan endå. Så vi får helt enkelt handla lite till. Han går ju i första hand och kommer alltid att göra. Vi får skita i att röka några dagar istället. Men han har också slutat med NAN 2. Han tar fullkornsvälling jätte bra och det är ju bara ett stort + för oss. Ersättningen kåstar 109kr och vällingen 44. Nu köpte vi också 20 litervälling på kvantum för bara 105 kr,  Bra,Bra,Braa!! Jag gillar att handla mycket för lite pengar. Men vem fan gör inte det?

Nu två dar i rad har vi varit ute i häljarp. Neo har riktigt fått leka av sig i det gröna gräset. Han har dock haft lite problems med bajseriet eftersom vi har börjat ge honom välling. Men han har fått messmör nu hela dagen så nu börjar det gå bättre. Just nu ligger han så sött och sussar i sin säng å jag vill bara pussa på honom!

Jag vill flytta nu! Eller vi vill flytta nu. Jag vill komma iordning, köpa det som behövs och bara göra sååå fint. Men det känns som en evighet tils dess, fast det kommer endå gå så fort!. Men innan dess händer det lite annat. Jag ska bla ut med tjejerna den 23, 24? kommer inte ihåg vilket datum det är nu men det är på fredagen iallafall. Vi har ju inte firat att jag blivit myndig än så det måste ju göras snart.

Nu bjuder jag på lite bilder och passar på att säga godnatt



image30
Lilleman på filten med en boll =)

image31
Neo med sin mormor.

image32
mammas trötta men söta pojke

Kommentarer
Postat av: Fia (Veras mamma)

skönt att du börjar skriva igen :)

2008-05-04 @ 14:28:32
Postat av: Leas mamma Sandra

vad stor han har blivit! :)

2008-05-06 @ 14:26:48
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Nina o Hugo

På kyrkogården :P.. lite svårt och förklara.. men typ bakom där man lägger blommor för såna som ska kremeras

2008-05-06 @ 20:04:47
URL: http://www.hugozmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0