bla morsdag

image51

Nu är vi hemma igen. Både skönt och jobbigt. Vi får ha vårt eget men palla denna flyttröra. Vi har iallafall fått fler katonger så ska försöka hinna med och packa lite i morgon. Men först ska vi til sjukhuset och sen ska vi till stan. Och ut till jysk och titta på en soffa. Men vi är båda hemma hela dagarna så lite packning ska vi väll hinna med.

Jag har också firat min första morsdag. Men det blev inget spec firande. Vi brukar inte direkt fira det i vår familj. Men mamma var iallafall hos oss och åt lövbiff och pommes. Men det skulle hon göra vilket fall som för vi kom på att det var morsdag vid nio tiden och då hade vi redan ätit. Men som sakt så brukar vi inte fira det. Och jag har redan fått två tröjor i förskått av Neo.

Nu är klockan mycket igen och jag ska upp 7 i morgon om inte Neo vaknar tidigare. Chrille ligger redan och sover så ska väll krypa ner till honom.

Kommentarer
Postat av: Nina

Varför ska du upp så tidigt? :P

2008-05-28 @ 07:33:12
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0