bjuder på lite bilder

Hejjjjjjsan!!!
Nu sitter jag har igen och klockan är mycket. MEN vi kom faktiskt nästan precis hem. Helene hämtade mig och Neo vid halv ett idag. Sen var vi ute och kollade en snabbis på när Linus körde cross. Och sen satt vi bara i deras trädgård och mös. Dom bjöd på mat så nu är man även mätt och belåten. Neo fick känna lite på vattenspridaren, och det var väll både roligt och läskigt. Vattnet var ju lite kallt men han skulle tvunget känna på strålarna endå. Nu ligger han sött och sussar i sin säng. Vi tog tåget hem vid elva och lilleman somnade strax innan vi var hemma.

Igår tog jag med Neo till unga föräldar. Trodde att han skulle vara blyg men icke sa nicke. Han träffade en liten flicka i hans storlek. Victoria på 8 månader. Han höll sig tätt  in till henne och dom höll också varandra i hand. Och hennes napp var tydligen intresant för den försökte han ta ett antal gånger. Och han ville såklart ha just den leksaken hon hade. Men dom var söta tillsammans.

Jag ska passa på att gå och lägga mig nu så jag är piggare i morgon. Bjuder på några bilder från idag =)

image52
                                                oh vattnet kommer mot mig!!

image53
                                                             Det var lite kallt

image54
                                                    nu kommer vattnet snart igen

image55
            Dom snygga bad brallorna han fått av grannmormor hade han också på sig

image56
                                                            Foten vill också känna

image57
                                                                 Handen med!!!

image58
                                  Kan någon lära mig att laga rogers otroliga goda mat?

Kommentarer
Postat av: fia

maten ser jätte god ut

2008-06-01 @ 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0