2 år

Sol och värme, så mysigt! Chrille stack iväg med dennis vid 9 - halv 10 idag. och då passade jag & lilleman att gå ut och gå. Vi gick in till stan för att byta klänningen jag köpte igår. Gick och kollade lite om jag hittade nått annat. Ville hitta nånting att ha på mig sen när jag ska ut med tjejerna. Men hittade inget. Neo blev trött så vi gick en runda i parken för jag hoppades på att han skulle somna. Men det gjorde han inte, så vi satte oss istället lite på gräset. Sen gick vi in i affärerna igen och då slocknade neo. Oc så hittade jag en söt tröja som jag köpte. Men dock inget fest linne precis. Sen gick jag och köpte en dricka och satte mig i solen medans Neo sov. Sen premenerade vi hemåt och lekte istället här ute på gården. Sen var klockan redan två och Helene skulle komma och hämta Neo. Chrille kom också hem vid den tiden.

Idag "firar" jag och chrille 2 år. Det är inte så mycket med tanke på att vi har en son på 8 månader och man är gravid i 9 månader. Men det är iallafall 2 år. Vi hade köpt hem fläskfile och pommes. Och till det hade vi beanesås(stavning?). Vi fick äta i lugn och ro medans Neo lekte ute i häljarp. Sen kom Neo hem och just nu lekar han jämte sin far som spelar xbox. Klockan 9 är det desperata hemma fruar och det ska vi kolla på.

Nu har jag inte mycket mer på hjärtat. Hörs någon annan dag.

image33
                                                            Min solstråle på gräset
image34
                                                       Neo sötnos, Mammas favvo!
image35
                                                           Gud vad jag älskar han!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cassandra och Christofer

Du akn alltid kolla in våran blogg :)

2008-05-06 @ 20:58:55
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: nathalie

så otroligt söt han är :)

2008-05-07 @ 09:17:06
Postat av: Leas mamma Sandra

Grattis på 2-årsdagen! :)

2008-05-07 @ 14:02:08
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: F r i d a

Jag & sambon firade 2år samma dag som min son fyllde 1år :P Så det va inte så mycket för oss heller, hehe!
Grattis i efterskott :)

2008-05-08 @ 20:02:09
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0