Vill inte vara med om det här.

Ringde pappa innan idag för jag tänkte berätta att vi fått erbjudande om en lägenhet. Tyckte han värkade väldigt tyst så jag trodde att han kanske jobbade och inte hade tid att prata. Så jag frågade vad han gjorde och sa då att han var på väg till sjukhuset. Det första som slog mig var att nu har det hänt nånting med farfar. Men det Var Inga det gällde =(. Jag började gråta och frågade vad som hade hänt. Då blev pappa också lessen och sa att han inte riktigt visste. Blev jätte orolig och frågade om hon höll på att dö. Och då svarade han - Ja jag tror det. Blev helt förtvivlad och fattade inget. Sen sa han att han hade lite batteri på telefonen så han var tvungen att spara och skulle höra av sig till mamma. Ringde mamma direkt efter för att se om hon hade lite mer svar. Men det hade inte hon heller. Men chrille lugnade mig efter många tårar. Och det var bara att vänta på att telefonen skulle ringa.

Och nu har dom ringt. Pappa är hemma hos farfar för vi vill inte att han ska vara själv. Inga har fårr nånting som kallas galoperande canser och kommer från lungorna och har satt sig i hjärnan. Vill inte skriva hur illa det för det vet dom inte riktigt än. Men hon kommer nog inte att finnas så länge till :(. Mer får vi reda på imorgon. Just nu konsentrerar dom sig på att ge henne någon typ av smärtstillande så hon slipper ha ont. Jag har aldrig haft någon så nära vara så nära döden. Jag vet inte alls hur jag kommer hantera det här. Har en stor klump i magen och jag önskar bara att jag kunde göra nånting! Mamma kommer iallafall och hämtar oss på tisdag. så ska vi kolla på lägenheten och hälsa på Inga. Det var inte så brottom så vi var tvugna att åka redan ikväll.

Vill inte vara med om det här :(

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, hoppas hon blir bättre...Jag vet hur det känns när någon nära har canser..

2008-03-29 @ 00:02:03
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: Anonym

uche va jobbigt=(

2008-03-29 @ 00:23:14
URL: http://pjamasbyxan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0