Tack för idag.

Tjena mors!!

Neo har precis somnat. Så jag passar på att vara lite social på nätet innan jag också ska dra mig till sängs.
Idag gick vi en runda i det mysiga vädret med Jessica, Jakob och Camilla. Vi gick till karslund och kollade på jätterna. Det var också nära att vi fick en massa fågelskit på oss. Alla fåglar skulle ju självklart skita samtidigt. Det var tur att vi hann  undan. Sen stack camilla hem och Linda kom... Så vi gick ner i stan en runda. Sen blev pojkarna trötta på att sitta i vagnen. Så vi började gå hem. Annars har vi bara städat lite idag. Ska damsuga och stryka i morgon.

Pratade igår med pappa. Och då han berättade att han skulle ha klassfest den 26 april. Men jag tänkte inte på det. Det slog mig senare på kvällen att det är ju den dagen jag ska ha födelsedags fest (Typ en liten förfest med bara tjejer sen ska vi ut). Så där hemma kan vi ju då inte vara. Och hemma hos mamma är ju Både chrille hon och Neo. Och frida också förhoppningsvis. Blev lite besviken först, Man ska ju igentligen inte planera för mycket. Men jag pratade med malin och hon sa att dom skulle fixa det. Förmodligen så kan vi vara hemma hos henne då. Tur man har sånna vänner =). Så det löste ju sig iallafall. Jag hade endå inte planerat något stort. Och när vi flyttar så har vi endå tänkt att ha en inflytningsfest.

Imorgon får vi in lite pengar och det ska bli JÄTTE SKÖNT. Har varit så fattiga på sista tiden. Så i mon när mamma kommer hit så ska vi åka och handla lite mat. Sen blir det hem till Helene på Fredag. Och mormor och morfar bjuder på påskmat på söndag. Händer ganska så mycket nu i helgen endå.. Sen nästa helg blir det kanske att jag åker en sväng till halmstad.

Nu under dom senaste dagarna så har jag tatt fram filmkameran. Roligare att filma neo nu när han är större och kan mer. Ska passa på att filma lite hos helene på fredag tänkte jag.

Jag bjuder på några mysiga jul bilder. Fast det inte ska vara jul nu. Får hoppas att det kommer i tid nästa år.

                    

Kommentarer
Postat av: jessica

när ska ni vara i häljarp på söndag ?

2008-03-20 @ 02:03:31
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong
Postat av: jessica

okej för vi ska vara i häljarp halv 2 hos min mormor och morfar, tänkte om ni skulle va där då så kunne vi samåkt :P

2008-03-20 @ 10:18:07
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0