Snart så...

Nu är det snart dax. Har velat tatuera mig så länge. Blev väll riktigt sugen då jag var 15 år. Men jag tröttnar så lätt på saker. Så jag visste att den figuren, mönstret, blomman eller vad jag nu hade valt skulle jag tröttna på snappt. Så jag lät helt enkelt bli. Nått jag alltid har velat tatuera är isåfall mina barns namn. Dom kommer jag aldrig att ångra. Och nu har jag barn. Världens finaste faktiskt, så hans namn och födelsedatum ska tatueras in på min arm dan efter min 18-års dag. 22 april klockan 12. Jag & Helene tog tid samtidigt. Men hon ville att jag skulle göra det först.
Och det är väll lika bra, för om jag ser på henne att det gör ont så kommer jag att banga direkt. haha...
Men det är ju endå ett tag till så nog pratat om detta.

Nu till något helt annat....
Jag vill veta hur det blir. Gaaaaaaah blir galen på sånt här. Men det kan inte bli annat än bra.
Men jag vill endå veta!. När flyttar vi från Landskrona? När kommer vi få en lägenhet igen?
Hur kommer den att se ut och vart kommer den att ligga? Komer Chrille få jobb snart igen?
Allt det där kommer ju ske nångong. Men jag är så girig, därför vill jag veta nuuuu!!
Kom på att jag kanske ska förklara lite närmare. För det är inte alla som vet än. Men Chrille är som sakt arbetslös nu efter den siste mars. Så i Juni får han börja stempla. Så dom två månaderna kommer det vara väldigt svårt för oss och vi måste vara extra sparsamma för att kunna betala hyran och alla räkningar. Chrille får semesterersättning och pengar för dom komtimmar han har. Så han får lägga dom pengarna på den tråkiga hyran och räkningarna. Dom pengarna som igentligen skulle vara till ett körkort. Menmen.....
Och nu ser vi det här som en chans att komma upp till halmstad. Eftersom han endå får stempla så kan vi lika gjärna flytta dit så kan han söka jobb därifrån. Och så länge kommer vi att bo hemma hos min pappa. Tills vi då får något eget igen. Vi vet inte när vi ska flytta än. Det beror helt på när den här lägenheten blir uthyrd. För så länge vi betalar på den så bor vi kvar.

det var väll allt för idag.
Hörs i morgon igen, Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

om du ska tatuera dig på samma ställe som jag kan jag säga att det inte gjorde särskilt ont alls :)

2008-03-15 @ 15:52:37
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0