Snart åker vi

Nu är våra väskor packade. För jag & Neo ska åka till Halmstad idag. Mormor och morfar kör oss. Och vi tänkte åka inom babyland när vi åker. Vill köpa gips och gipsa Neos fot. Vill ha en när han är 6 månader och en när han är ett år. Hade velat ha en när han var nyfödd eller iallafall en månad. Men sånt kommer man ju tyvärr på när det är för sent. Vi har ju igentligen inte så mycket pengar den här månaden. Men sånt här kan man ju inte vänta med.

Det är 5 stycken som vill kolla på våran vagn och eventuellt köpa den. Och två jag skulle höra av mig till om ingen av dom ville ha den. Så det är några som ska komma och kolla på den direkt när vi kommer. Trodde inte att det skulle vara så lätt att få sålt den. Så det är ju skönt att det är så många som  vill ha den.

Igårkväll kollade vi på valander och bara mös i soffan. Neo somnade redan kl 19:30. Duktig han är.
Man blir så stolt när han är så duktig. Han satt jätte bra själv i soffan idag med. MAMMAS STORA POJKE.

I mon ska vi träffa Nina & Kyle :D
Ska bli jätte roligt. Nu är barnen större och ligger inte bara i vagnen och sover.

Får se om jag hinner skriva nånting senare idag eller i veckan.
Puss Hej Oh Kram så länge.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh! Det ska bli så kul att träffa er med:D

2008-03-03 @ 15:17:38
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: Jenniien

Kikar in och hälsar lite:)

2008-03-09 @ 09:31:08
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0