Mamma, & Pappa <3

Det är tur att vi har mamma och pappa <3 Stor Puss till dom!

Pratade med mammsen igår. Och jag vet att det löser sig. Chrille ska prata med sin chef eva idag och fråga mer exakt varför han inte fick förlängt. Han har ju inte gjort något fel och jobbar bland dom bästa som är där!. Det enda vi kommer på som hon kan ha retat sig på är att han varit hemma nu i 5 veckor. Men det är ju för att jag har varit sjuk och det är inte ens hans jobb som har betalat det utan han har ju tagit ut pappadagar. Och dom får han ta ut när han vill. Sen har vi ju också läkaintyg på det. Men den tanten är kånstig. Men jag tror inte att hon ändrar sig om att han får sluta, Tyvärr. Så om chrille inte hinner fixa ett annat jobb så får vi säga upp den här fina lägenheten och flytta till halmstad. Får bo hos mamma eller pappa så länge. Tråkigt bara att vi inte direkt kan betala för oss. Men vi får hjälpa till så gått det går. Eftersom vi båda går hemma så kan vi ju hjälpa till med mat, städning och tvätt istället. Är ju alltid nått. Så får vi leta jobb därifrån. Får se hur det går dom närmsta dagarna.

Gulligt skrivit av di jessica =). Men vi kommer träffas endå!. Ni får komma till oss och hälsa på och vi kommer ju till er. Jag har ju fortfarande Helene, Mormor och morrfar här. Så vi kommer ofta.


Kommentarer
Postat av: jessica

ja får vi göra , när nästa kommit ut så vill jag se mer av halmstad :P har ju så fruktansvärt ont i beknet nu, så nu hade jag inte kunnat gå runder där . men när nästa kommit ut och om ni bor där uppe så hälsar iaf jag och dom små på :P pusskram

2008-03-11 @ 14:03:59
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong
Postat av: jessica

vi åker hem samma dag från BB om
allt går som det ska. då lämnar vi BB efter dom 6 obligatoriska timmarna . då kan ni komma och hälsa på. kramar

2008-03-11 @ 16:19:22
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0