Lite av Helgen

Helgen har varit bra. I Fredes så bjöd min moster ut oss till dom. Roger hennes man gör sån jävla god mat så man åt ju som en gris. Neo var lite gnällig eftersom han var så trött. Vi åt iallafall gott och satt sen och kollade på lets dance. sen körde helene hem oss igen vid 10 snåret. Men då var självklart Lilleman pigg så han var uppe endå till kl 1. Mindre kul. Och nu idag stack vi hem til Dennis & Jessica. Och Jessicas pappa bjöd på mat =). Jag lekte också en stund med Nellie på hennes rum när Neo tog en liten tupplur i dennis och Jessicas säng. Vi plockade fram en massa leksaker och Nellie ville att jag skulle smaka på hennes "Mat-Godisar". Och sen damsög vi också lite med hennes damsugare. Sen körde Dennis hem oss i stormen och Lilleman gick å la sig vid halv elva. Så jag och chrille kollade på en skräckis som gick på Tv1000. Och det skulle vi inte gjort. Nu siter jag här med tända lampor över allt. Man lär ju sig aldrig.

Jag kan inte sova för Neo ligger jätte oroligt där inne i sin egna lila säng. Och jag vill inte lägga honom i min säng förrens iallafal kl 5. Och jag vet att om jag går in där inne och lägger mig och sen han vaknar när jag somnat. kommer jag inte orka natta om honom så kommer föra över honom i vår säng direkt. Så får väl lägga mig här på soffan.

Nu ska jag försöka sova här i soffan med en jädrans massa lampor som är tända. Hihi
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0