Jakob 2 år

Igår så fyllde vår Granne Jakob 2 år. Så vi gick över på lite kalas. Jag,Jessica & Sara delade på en present så den skulle bli lite större. Det blev två bilar och ett pussel. Neo & Nellie var självklart också med på presenten. Iallafall så blev han jätte glad. Var roligt att se honom så glad hela tiden vi var där. Nellie & Jakob lekte för full. Vände upp och ner på alla leksaker i Jakobs rum. Neo kunde ju inte riktigt vara med och leka. Än är han för liten. Men han var med på sitt sätt. Kollade runt över allt och var fakiskt jätte glad. Han brukar ju bli så tillbakadragen när han träffar nytt eller många människor samtidigt. Men han skrattade och skrek några glädjetjut. Men sen fick vi gå till Kvantum och handla. Och jag HATAR det varenda gång. Har lånat 500 utav pappa, så vi skulle kunna handla lite mat och saker till neo. Vi handlade grejer till tacosen, Blöjor, Ersättning och brukmat. Allt som allt blev det 376. Jippi! Inga pengar kvar. Men jag får snart barnbidraget. Och chrille får väll sina pengar från försäkringskassan.

Nu snart ska vi ut till crossbanan och kolla när min kusin kör cross. Chrille ska kanske testa köra den med. Själv så vågar jag inte. Den väger fan 100kg... tänk å få den över sig? Nej Tack!..
Sen ska vi väll bara vara hemma och slappa.

Puss & Kram,

image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0