Hoppas på solsken & Varme!

Igår var vi hos mormor&morfar och åt mormors goda mat och drack gott. När vi kom hem så försökte Neo bajsa jätte länge. Han hade hållt på hela kvälleen. Haft problem med bajseriet nu några dagar och jag tycker så synd om honom! Kom lite i blöjan vid 02 tiden. Sen somnade han i sin egna säng och vi gick å la oss strax efter. Men efter en halvtimme vaknade han och var så lessen! Vi fick han å somna om. Men vaknade 3 ggr till under natten och var helt förtvivlad. Han var ju förstoppad stackarn :(. Så direkt när vi vaknade i morse så gick vi till coop och handlade messmör. Jag & Neo följde med så att han kunde få sova lite i vagnen. Sen gick vi en liten extra runda så han skulle få sova liiiite till. Sen hem och ge messmör i ersättningen. Och nu jädra i mej har han bajsat. OCH DET ÄR SÅ SKÖN. Nu kan han bajsa igen tack å lov. Han hade ju krystat så hårt så det till och med var blod i varenda bajs blöja.

Idag den 24 mars kröp neo sina första steg, och jag hans mamma såg det inte!
Jag var jätte trött och gick å la mig 2 timmar. Och då passade han på att krypa. Jag ville ju med se!
Men det får jag väll snart. Hoppas man ha filmkameran i närheten då. eller iallafall kameran.
Men chrille har missat så mycket innan så han kunde ju få äran att se det här först.
Han har också sprungit i sin gåstol idag igen. Han tycker att det är toppen!. Och det var lika roligt idag som igår att springa och ta allt han inte får. Men vi kör med orden ajaj, Nej hela tiden. så tillslut kommer han förstå att han inte får ta det. Förhoppningsvis ^^ hihi.

I morgon ska vi säga upp lägenheten, Ringa fd kassan och fråga om våra pengar.
Det är mamma som ska ringa och säga upp lägenheten. Hon skulle endå prata med cherstin och säga att hon kan skriva den som ledig från den sista april. Så nästa helg ska vi ränsa i källaren så vi har det gjort. Blir väll både fredag och lördag, Är ganska så mycket där nere. Så ska mormor och morfar köra till tippen och slänga allt skit vi inte vill ta med oss i flytten. & vi hoppas även på solsken och lite varme i morgon. Ingen mer snö tack. Så kan jag och lilleman gå ut en runda. Och så kan jag passa på att fota den här lägenheten. Vi vill ju ha foto på det här. Vi trifs så bra!

Kan skriva godnatt, för jag tror att vi drar oss till sovrummet snart. Är ganska så trötta.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: S a r a

Min rätta MSN adress är den jag la in i E-postadress fältet där uppe..

Du kanske addade [email protected]?

2008-03-24 @ 23:32:22
URL: http://saaramarklund.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

varför ska ni flytta om ni trivs? :)

Vad kul att han börjar krypa!

2008-03-25 @ 10:09:27
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Mode och skönhet

Måste bara säga att du har en riktigt söt son! :)
*
*
Tävling i min blogg just nu där du kan vinna ett tandpulver som gör dina tänder vitare!

2008-03-25 @ 13:39:29
URL: http://beautycase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0