Godkväll

Neo somnade precis. Var nog bara för att han tog sig en tupplur vid 7 tiden. Imorgon kommer som sakt helene hit, så ska vi fika lite tills chrille kommer hem från jobb. Sen åker vi till lödde... Jag hoppas värkligen tatueraren har några bra förslag på text. För själv kommer jag inte på någon. Det enda jag vet är att det ska stå Neo och hans personummer. Men har inte bestämt mig för om det ska stå 070902 eller 2/9-07. Får se vad han säger. Om vi nu hittar dit. Men det tror jag!

Tvättkorgen har varit full nu några dagar. Men där låg också två påslakan och lakan så det tog ju stor plats. Men vi har värkligen inte orkat tvätta. Så skulle ner och sätta upp en tvätt tid på fredag tänkte jag, Men som tur var så var där ingen idag som skulle ha tvättstugan. Så vi hade den från 17 till 21. Allt blev tvättat och nu är där massa som ska strykas istället. Men det orkar jag inte ikväll.

Lost har blivit en jävla skit serie! Man fattar ju ingenting. Vad som är nutid, dåtid eller framtid. Den serien som var så bra från början, har ju ballat ur helt nu. Både jag och chrille satt här i soffan och blev skit irreterade. Va fan är det för jävla skit? Blir nog så att vi slutar kolla på den. Så kan jag följa Grays anatomy istället så slipper jag se reprisen på det.

Svar på ett utav förra inläggets kommetar
Tack Tessan för tipset. Jag har ingen aning om det är han vi ska till.
Vet bara att min moster blev tipsad om någon i lödde som var hjälpsam och hade
förslag. För det har dom tydligen inte här nere i stan.

Kommentarer
Postat av: jessica

Tycker du ska köra på 070902 :) kram

2008-03-13 @ 07:38:53
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong
Postat av: Alexandra

Annars finns en superbra i Ängelholm , Danne han är billig också .

2008-03-13 @ 08:16:34
URL: http://www.peervo.blogg.se
Postat av: Sanna

Kolla in den här sidan om du letar efter en text till en tatuering...
http://www.dafont.com/top.php?page=1&af=on&text=neo+2%2F9-07

2008-03-13 @ 09:40:55
URL: http://sppookie.blogspot.com/
Postat av: Anonym

070902 tycker jag :)

2008-03-13 @ 21:27:05
Postat av: Anonym

ska du tatta dig i "lödde centrum" kommer du ångra dig. johan är kass.

2008-03-15 @ 09:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0