Glad påsk

Godmorgon på er med. Trött som fan är jag. Var länge sen jag var så här trött.

I förrgår så kom mammsen & syster hit. Efter dom hade sakt Hej till Neo så åkte vi till city gross så att jag kunde ladda frys och kyle för den här månaden. Neo fick en påskprisent av sin morfar som han tyckte mycket om. En anka i en boll typ... är meningen att han ska krypa efter den. Sen åt vi å jag & mamma drack vin.

Igår var det fest hos Helene. Neo var lika fin som vanligt. Men jag hittade inget å ha på mig. ge mig nya kläder!!! MEN vi har ju inga pengar den här månaden heller. Iallafall så gick allt jätte bra, jag trodde att neo skulle tycka det var jobbigt med allt folk. Var ju så många han inte hade träffat. Men efter han hade studerat alla så var han den goa killen igen. Och han fick alla att skratta ett antal gånger. Gick till och med bra att sätta honom i barnstolen när vi skulle äta, Och i hoppgungan senare på kvällen. Neo fick också en liten påskprisent av Helene med Fam. En Kanin med pengar i.. Jätte gulligt! Så nu ska han få en gåstol. Kommer han uppskatta massor tror jag.
Trevligt hade vi hela kvällen iallafall och vid halv tolv ville vi åka hem. Då hade neo varit igång hela dagen. Men lillemen ville inte sova när vi kom hem. Han skrek och skrek. Han hade förmodligen ont i magen. Han hade nog haft lite problem med bajseriet. Och till slut efter ca 1 timme fick vi äntligen byta en rejäl bajsblöja. Ja det låter kanske väldigt äckligt för er som inte har barn. men när man märker att sitt barn har ont i magen så bli rman jätte glad när blöjan äntligen är full.

Idag ska vi bara slappa och ta det lugnt här hemma. Tvätta ska vi med göra. Hade velat renska i källaren idag och  se om man hittar några flytt katonger och så. Men får se om jag orkar. Och i mon blir det god påskmiddag hemma hos mormor och morfar.

Glad påsk

Kommentarer
Postat av: sanna

Vill du tjäna enkla pengar så gå in här:
http://imp.double.net/imp.html?a19989p10g3931
Och sätt deras annons på din sida.. då får du 500 kr om någon gör likadant från din annons..

/S

2008-03-25 @ 10:51:58
URL: http://sppookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0