Är det vinter eller är det vår?

Vad fan. Hallå? det är den 17 mars och det snöar som jag vet inte vad. Nu är det vitt över allt och vi ser inte vägen längre. I förrgår gick vi till härplinge i bara tröja. Och det var så varmt och skönt. Nu har vi inte ens gått ut idag.
Och jag som tänkte gå en lång promenad med neo idag för att födriva tiden. Eftersom chrille jobbar till halv tolv ikväll. Men nu blev det inte så. Istället försökte jag gipsa neos fot idag. Blandade steg ett och det stog att man skulle vänta i 30 sekunder sen skulle man tycka ner foten/handen. Väntade i exakt 30 sekunder och tog hans fot. men då var den redan sten hård!!!! Jag blev så jävla arg och besviken. Där stog för fan 30 sekunder. Ska åka till babyland och säga att jag ska ha en ny! Men det kommer jag väll inte att få. Men får försöka. Vill gipsa hans fot. Nu vet vi det tills nästa gång vi försöker....

Pratade med mamma innan idag med. Två lägenheter hon hade anmält sig  intreserad på hade hon kommit med bland dom 5 som blir utvalda. En på vallås och en som ligger på andersberg(det mer snälla området). Men vi tackade nej till båda. Vet ju inte när vi kan flytta ifrån här än och vi vågar inter rikskera att få betala dubbla hyror en månad. Men mamma värkar få erbjudande om många så det kommer garanterat fler sånna. Hoppas bara det flyter på lika bra som det har gjort nu. ska bli så jävla UNDERBART att flytta!! Vi är så glada här hemma. och chrille tjatar hela tiden. Och Neo ska få leka jätte mycket med lilla kyle =).

Idag fyller Helene år. Ringde och grattade henne innan, och fick då reda på att hampus är jätte sjuk. Det enda han hade fått i sig igår var en tugga på en macka. Han har feber och utslag på kroppen. Stackars kusin :(. Hoppas han blir bättre snart. Så vi får se om vi ska dit på fredag... Blir ju inget kalas om han är så dålig.

Nu ska jag dricka lite kålsyrat vatten och försöka få lilleman att sova.

Kommentarer
Postat av: jessica

du kanske skulle trycka ner foten och haden där i 30 sekunder ?

2008-03-17 @ 23:44:02
URL: http://Nogg.se/Nelliebellieboong
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

haha, aaw :) Ludde lägger sig på magen men vägrar vända på sig själv i sängen, så man får rulla på han :)

2008-03-18 @ 00:29:11
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Sara

Jaaa, man kan ju undra om det verkligen är vår eller inte :/ Här i skellefteå är det hur mycket snö som helst..kanske 60 cm?

2008-03-18 @ 16:36:11
URL: http://saaramarklund.blogg.se
Postat av: Nina o Hugo

Jag har haft den bloggen i ca ett halv år inte skrivit nåt i den än .. :P.. får se om jag kommer göra det nån gång..
skriver i en annan blogg istället..

2008-03-18 @ 16:56:13
Postat av: nadja

jasså? :D
va roligt att du gav dom min blogg då! då får jag ju nästan tacka :)

2008-03-19 @ 06:39:29
URL: http://nadja92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0