å aj,aj,aj,aj Buff!

Neo somnade till "Trollmor har lakt sina 11 små troll" idag. jätte gulligt =). Och han log varenda gång man sa buff. Så man kan ju säga att han somnade med ett leende.

Att bajsa har funkat för honom idag med som tur är. Men hela rumpisen är röd och sårig. så vi har fått smörja tre gånger idag. Jag har också hunnit med att ringa komvux idag. Fick två nummer som jag skulle ringa i mon mellan 9 - 10. Sen har chrille ring fd-kassan också. Lappen har kommit in men hon visste inte när dom kunde betala oss. Blev irreterad på chrille eftersom han var så snäll i telefon. Vi har ju inte pengar till hyran och ligger back med massa räkningar. VI SKA HA VÅRA PENGAR INNAN DEN SISTE. Hade lätt kunnat prata med henne. Jag brukar vara lite mesig när man pratar med dom. Men efter alla problem vi nu haft med dom och så som dom ställt till det. Så kunde jag lätt vara stor i käften den här gånger jag också. Dom är ju inte alltid så trevliga på det där stället. Men vi ska ringa dom i mon igen. Och om vi får samma svar då med så ska morfar följa med mig till fd-kassan här i landskrona. Så kommer vi inte gå där ifrån förrens dom antingen säger när pengarn kommer in eller ger oss något nummer till någon annan som vet.

Har även damsugat idag. Jag bara älskar att städa i mitt egna hem. Har blivit en riktig städtant sen jag flyttade hemifrån känns det som. Men det är väll bara för att man vet att det inte finns någon mamma som plockar upp efter en. Nu är det ju jag själv som är mamma här. Så det var 3 ggr på mindre än en vecka som jag har damsugat hela lägenheten. Men jag gillar när här är rent och snyggt. Skulle aldrig låta här vara stökigt eller smutsigt. Nej fy, skulle aldrig trivas här hemma då.

Ja just det. Jag lagade maten idag med. Helt själv till och med. Brukar alltid vara chrille som står framför spisen annars. Men nu fick jag leka kock för en dag =). så jag gjorde egna hamburgare.. och dom blev till och med goda. Så det blir väll jag som åker på att göra det nästa gång med. faktiskt roligt att laga mat =). Om det nu är en lätt maträtt... tihi...... Under tiden hamburgarna stog sina sista minuter på stekpannan så gick jag ut för att se vad mina pojkar gjorde. Då satt Neo själv på golvet och hade gjort över 5 minuter. Hans pappa satt självklart bredvid honom och var berädd på att fånga honom ifall han skulle tappa balansen. Han vinglade till några gånger men rättade till sig själv. Så det var kul att se... Dom lär sig så jädrans fort. Det är ju nästan hemskt.

I morgon har vi inga direkta planer. Ska iallafall ta med neo på en liten längre promenad ifall vädret tillåter. Sen kanske man borde sitta lite på mortionscycklen i sodär 20 min så man kommer igång med träningen igen! Ska gå upp lite tidigare med. Neo somnade inte förrens halv tolv idag så ska gå upp tidigare med honom i mon så han förmodligen somnar tidigare. Han är så orolig på kvällarna nu. Så Nu  Tackar jag för mig så får ni ha det så bra så länge

Neo&Chrille, Ni är närmast hjärtat .♥

Kommentarer
Postat av: Nina & Kyle

Svar; Jag vet jag har ju det, han bara vaknar när han är sjuk ;P

2008-03-26 @ 07:07:12
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: Anonym

va fin din sidan vart=)

2008-03-26 @ 10:11:01
URL: http://pjamasbyxan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0