6 månader. Vart tar tiden vägen?

Idag blir vår alldeles egna lilleman 6 månader gammal. Det är både kul och skrämmande. Han föddes ju för fan igår. Han blir sitt första år snart!. Tiden går så snappt nu sen man blev mamma. Och jag det vill inte jag!!!. Men så är det.

Neo somnade redan klockan 19:30. Han hade inte sovit sen klockan två. så får se hur han sover inatt.
Nu ska jag och Chrille kolla på valander. Och poppa lite popcorn.  Och i mon så ska jag och Neo till Haaaaaalmstad :D

Älskar mina pojkar <3

Kommentarer
Postat av: Jannike

hejsan, ja jag vet precis vem du är:) sist vi pratade så pratade vi om uppfostran å att låta sina barn sova borta. haha :) kul att du med har blogg! hur är det med er? :) Kram

2008-03-03 @ 08:22:14
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se
Postat av: Leas mamma Sandra

Håller med dig helt och hållet, det är mindre än en månad kvar tils Lea blir 1 år, herregud!

2008-03-03 @ 10:35:39
URL: http://leasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0