.

Neo är på centersyd med Helene, Roger och Anne. Så vi har passat på att ränsa i både stora och lilla förådet. Skönt å få det gjort. Hittade några katonger som var tomma. så vi kan ju börja packa lite smått =). Min data har blivit cp, kan inte se mina bilder eller filmer. hade ju tänkt att ladda upp en film på lilleman.

Pratade precis med pappa. Han har berättat för Inga nu att Neo har börjat krypa och att han kan ställa sig upp själv. Så nu vet hon det =). Ska dit nästa vecka och hälsa på. Men jag vet att jag bara kommer gråta när jag är där. Men jag vill ge henne en stor kram! Hoppas att denna tid som är kvar blir så smärtfri som möjligt. Både fysiskt och pysiskt för oss alla!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är så hemskt! =(

2008-03-29 @ 16:41:28
Postat av: nikita

hamnade i din blogg nu, såg att din son är 8dagar äldre än min son =)

2008-03-29 @ 20:44:36
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag tror den stora kramen du kommer ge henne kommer göra henne gott :)

2008-04-03 @ 21:04:58
URL: http://www.nogg.se/Rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0