saknar


jag ska göra klart för alla. Just nu är jag jätte bebiskär! Sara har precis fått en liten Marwin. Jessica får snart en liten Nilo Och Tesse får en bebis i mitten på september. Just nu i nuet. Skulle jag mycket väl kunna försöka bli gravid igen och få en till liten. MEN så trög är jag inte. För jag har värken tid, ork eller ekonomi till det. Jag börjar skolan den 21 augusti och har tänkt gå klart den innan jag börjar fundera på bebis igen. Neo har inte ens hunnit bli året och jag kan tycka det är jobbigt att bara uppfostra och ta hand om honom. Chrille är förtillfället arbetslös och vi lever för tillfället fattigt. Så en till bebis blir det när jag gått klart skolan, Neo är lite äldre och ska ha slutat med blöja. Och när dom åren har gått, ska ju förhoppningsvis chrille ha skaffat sig ett jobb. Men om jag hade fått möjlighet att få tillbaka min Hög - Gravida mage bara för en dag, Och Neo när han bara var 54 cm lång och vägde sina 4355 gram så hade jag apsolut tatt den möjligheten.

Istället får jag nu tänka på alla dom jobba nätterna vi hade med neo i början. När han fick tänder och bet mig när jag ammade honom, Och när den klumpen kom ut på förlossningen, SMÄRTA!. Och tiden efter då jag värken kunde kissa, sitta eller gå på 3 veckor.

Så alla som får små bebisar. Berätta gjärna hur jobbigt det är =P.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är gravid & jag har ett helvete ;)

Spyr som en gris trots jag får medicin mot det, springa på toa stup i kvarten , foglossning mm ;)

Tänk på det jobbiga men förstår dig :D

2008-06-13 @ 13:19:32
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha okej ;)

Då är det inte något man kan avskräcka med förtillfället då ;)

2008-06-14 @ 20:51:37
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0