kväll

Jag har träffat bebis idag! Hih Jag blir så bebissjuk! Saras lilla Marwin som bara var SÅ liten. Jag har aldrig hållt en sån lite bebis förut. GUD SÅ SÖT. Neo var 6 cm längre och vägde lite mer än ett kg mer. Kläderna jag hade köpt till honom från mig och mamma var i str 62 - 68. Det kommer han inte kunna ha på ett bra tag så liten som han var. Men tiden går så snappt så snart blir han sin första månad, andra, tredje..... och sen firar dom hans första födelsedag!. Men först är det Neo som fyller år och det är inte mer än 2 1/2 månad kvar tills det är hans dag. Det var iallafall roligt att få se honom i värkliga livet och inte bara på bilder. Jag blev lite osäker när jag skulle hålla honom. Jag var så rädd att han skulle gå sönder. Hihi. Men det gick så bra så. Men sen letade han efter dutte så då fick jag lämna över honom till mamma.

Marwin
          (Om ni kollar på mina händer så ser ni på ett ungefär hur liten han är, och jag har inte srora händer)

Annars så har vi bara packat idag. Har faktiskt fått gjort mycket. Nya soffan är uppe och det känns lite ovant. Vi såg nu att den faktiskt var ganska liten men med en snygg sittpall bredvid den sen blir bättre. Sen ska man ju inte skaffa soffa för att gäster ska sitta i den utan den ska vara lagom för oss. Vår andra gammla skinn soffa står just nu intill fönst. Så här är jätte trång och jag får panik! Det var meningen att Sam skulle få den gammla. Och att han skulle ta den igår. Men det regnade hela dagen och på kvällen när det var uppehåll hade han inte tid. Och idag svarade han inte så vi gav bort den till mys mamma istället. Som i morgon ska flytta till Eslöv. 

I morgon ska chrille ringa på jobb och jag hoppas att han får ett posetift besked!!!! 
Min kära mor ville se soffan på bild, Så här har du den! Och fotot nedanför är på det lilla hålet som vi fick 1500 kr rabatt för.

s
                                                           ( Här är soffan, Helt klart värd 2000.)

                           (mormor ska fixa det, Så att inte neo får tag på det och drar upp hela skiten)


Ska kolla ivdare lite här. Sen kanske jag lägger mig bredvid christian innan han ska iväg på street race. 
Och jag hoppas Neos näsa är lite snällare inatt. Ha det bra
 

Kommentarer
Postat av: karin

skit snygg soffa

2008-06-13 @ 11:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0